حضور فعال بیمه امید در دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه

دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه ، خصوصی سازی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور 15 لغایت 18 آبان ماه 1402 در مرکز نمایشگاه های بین المللی و مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار شد.

این رخداد که هر ساله با حضور و مشارکت جمع کثیری از ساختار اقتصادی و سرمایه گذاری کشور، مسئولین، کارشناسان و صاحب نظران اقتصادی با برگزاری نشست های تخصصی و همایش های جانبی با محورها و موضوعات روز اقتصادی، برگزاری جلسات متعدد همتایابابی و مذاکرات تجاری، حضور نمایندگان کشورها و شرکت های خارجی و تشکیل نمایشگاه با حضور بازیگران موثر اقتصادی کشور در فضای تخصصی و مساعد جزیره کیش برگزار می شود، فرصتی مناسب جهت حرکت در مسیر تحقق اهداف موردنظر در سال مهار تورم و رشد تولید فراهم می آورد.

شرکت بیمه امید نیز در این نمایشگاه پذیرای بازدیدکنندگان خود بود و به عرضه خدمات و محصولات خود پرداخت. عبدالحسین پهلوان مدیرعامل شرکت، به همراه معاونین و مدیران خود در نمایشگاه حضور بهم رساندند و از بازدید رئیس کل بیمه مرکزی میزبانی کردند.

در بازدید دکتر استاد هاشمی و هیأت همراه از غرفه بیمه امید عبدالحسین پهلوان در خصوص محدودیت فعالیت شرکت در مناطق آزاد و همچنین تلاش برای تحقق اهداف بیمه امید برای دستیابی به جایگاهی درخور و شایسته در میان بزرگان صنعت گفتگو کردند و بیان کردند بیمه امید،  امیدوار است با بکارگیری نیروی جوان و متخصص خود در ادامه سال جاری همچون 6 ماهه اول سال به آمار چشمگیری دستیابی پیدا کند. در ادامه ایشان تصریح کردند: اعمال مدیریت ریسک در کاهش خسارت، افتتاح شعب جدید، توسعه شبکه فروش، تبلیغات محیطی و حمایت از نمایندگان از جمله مواردی است که از ابتدای سال در دستور کار شرکت بیمه امید بوده است.

در حاشیه نمایشگاه دو تفاهمنامه همکاری میان بیمه امید و مناطق آزاد مهران و قصر شیرین در جهت توسعه همکاری و ارتباط موثر فیمابین تنظیم گردید.

همچنین برگزاری نشست های تخصصی همزمان با این رویداد بستری مناسب برای ایجاد فضای گفتگو و تعامل بین مسئولین و فعالین اقتصادی را در بر داشت که بیمه امید نیز از این ظرفیت برای آشنایی بیشتر با فرصت های سرمایه گذاری به ویژه در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بهره برد.

محتوای دلخواه خود را اضافه کنید. شما می توانید از شورتکد هم در اینجا استفاده کنید.

مطالب مرتبط