بازدید مدیرعامل بیمه امید از شعبه قشم و دیدار با نمایندگان

به گزارش روابط عمومی بیمه امید، عبدالحسین پهلوان عضو هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه امید به همراه معاون مالی، منابع انسانی و پشتیبانی شرکت، مدیر بیمه های اموال و مدیر امور شعب و نمایندگان به منظور شناسایی چالش ها و مشکلات نمایندگان و همچنین ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات ایشان به جزیره قشم سفر کرد.

ایشان در جلسه ای که با حضور رئیس شعبه و نمایندگان تشکیل شد با تأکید به اهمیت رضایتمندی مشتریان خاطرنشان کرد: شرکت بیمه امید متعهد است با سیاست صدور سریع بیمه نامه و پرداخت به موقع خسارت رضایت مشتریان و همچنین حمایت از آنها را کمافی السابق در دستور کار خود قرار دهد. حال اینکه با همکاری و دلسوزی شما عزیزان تا امروز به این مهم دست پیدا کرده ایم.

در ادامه ایشان بیان کردند: مدیران ستادی موظف به حمایت از نمایندگان و شبکه فروش در ریسک سنجی و راهنمایی آنها برای صدور مناسب ترین بیمه نامه ها برای مشتریان خود هستند و با تعامل و حفظ ارتباط مستمر با آنها زمینه ساز ارتقاء کیفیت خدمات و جذب بیمه گذاران خواهند بود. همچنین جهت ارتقای سطح فنی نمایندگان از آنها دعوت کرد در دوره های آموزشی مدیران ستادی شرکت کنند تا مهارت های شبکه فروش را تقویت نمایند.

در پایان جهت ایجاد انگیزه مضاعف از نمایندگان برتر در سه سطح طلایی، نقره ای و برنزی با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تجلیل شد.

محتوای دلخواه خود را اضافه کنید. شما می توانید از شورتکد هم در اینجا استفاده کنید.

مطالب مرتبط