برگزاری مراسم تقدیر از نمایندگان برتر شعب اروند و ماهشهر


به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه امید، در مراسمی که با حضور مدیرعامل شرکت جناب آقای پهلوان، معاونت مالی، منابع انسانی و پشتیبانی، مدیریت درمان و حوادث و مدیریت بیمه های مسئولیت، مهندسی و خاص در شعبه اروند برگزار شد پس از بررسی عملکرد و ارزیابی براساس شاخص هایی همچون جذب پرتفوی، ضریب خسارت، رشد فروش ، وصول مطالبات، حق بیمه عاید شده نسبت به سال گذشته، رعایت اخلاق حرفه ای و … از نمایندگان برتر در سه گروه طلایی، نقره ای و برنزی با اهدای جوایز نقدی تقدیر شد.

تقدیر از نمایندگان بیمه امید هرساله بر اساس استانداردهای موردنظر مدیریت شرکت موجب دلگرمی و تلاش مضاعف نمایندگان برتر و همچنین ترغیب سایر نمایندگان به جذب پرتفوی بیشتر می شود.
عبدالحسین پهلوان، مدیرعامل این شرکت، در این مراسمات که به ترتیب در سالن اجتماعات هتل پارس آبادان و در محل شعبه با حضور ریاست شعبه اروند و ماهشهر و همچنین جمعی از کارشناسان و نمایندگان شعب برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اینکه نمایندگان نخستین حلقه ارتباطی ما با مشتریان هستند، نقش موثر شبکه فروش در جذب مشتری برای ما بسیار قابل تقدیر و احترام است. بی تردید شرکت بیمه امید بخش عمده ای از موفقیت و پیشرفت اخیر خود را مدیون همکاری و تعامل سازنده با نمایندگان خود می داند.

و تاکید نمود پیشبرد اهداف و سیاست های کلان این شرکت و دستیابی به توفیقات ارزنده و جذب رضایت مشتریان و ارائه خدمات به هموطنان عزیز در استان خوزستان بدون کمک و حمایت های شما میسر نخواهد بود.
در ادامه جلسه نمایندگان شعب به ارائه نقطه نظرات خود پرداخته و مدیرعامل نیز پاسخ های مربوطه را جهت تبیین مسیر ارائه نمود.

در آخر با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی به نمایندگان برتر مراسم به پایان رسید.

.
.
.
محتوای دلخواه خود را اضافه کنید. شما می توانید از شورتکد هم در اینجا استفاده کنید.

مطالب مرتبط