برگزاری مراسم تقدیر از نمایندگان برتر شعبه انزلی و آستارا

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه امید، طی سفر مدیرعامل شرکت و هیأت همراه به شعبه انزلی در جلسه ای از نمایندگان برتر شعبه و همچنین در جلسه ای از نمایندگان برتر آستارا، در سه گروه طلایی، نقره ای و برنزی قدردانی بعمل آمد.

عبدالحسین پهلوان، مدیرعامل شرکت در بخشی از این مراسم به اهمیت تعامل شعب و نمایندگان تاکید کرد و افزود: نقش مدیران ارشد در راهبری و حمایت رؤسای شعب و همچنین تعامل سازنده با نمایندگان همواره یکی از محورهای اصلی برنامه های بیمه امید بوده است.

وی تصریح کرد: نقش نماینده در حلقه بیمه گری از این جهت با اهمیت است که شرح خدمات و ابعاد مختلف محصولات بیمه ای و همچنین مشاوره خرید جهت انتخاب بیمه نامه مناسب بر عهده آنان است. حال اینکه امروزه دنیای رقابت در عرصه صنعت بیمه نیاز شدید به تبلیغات موثر و مستندسازی فعالیت‌ها میان شرکت‌های دیگر دارد چرا که هر سازمان و ارگانی لازم است به‌شیوۀ خود در رقابت‌ها حضوری پویا داشته باشد و برای شناخته شدن و در اوج بودن برنامه‌ریزی و تبلیغ کند. با توجه به اینکه اگر این تبلیغات درست و بجا باشد میتواند باعث افزایش فروش و بالا رفتن سطح خدمات باشد، شعب و نمایندگان ما نیز می توانند از حمایت های ما درخصوص تبلیغات محیطی در سطح استان و شهرهای محل فعالیت خود استفاده کنند.

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی از نمایندگان برتر شعبه انزلی تقدیر و از زحماتشان قدردانی شد.

محتوای دلخواه خود را اضافه کنید. شما می توانید از شورتکد هم در اینجا استفاده کنید.

مطالب مرتبط