به گزارش روابط عمومی بیمه امید، طی سفر عبدالحسین پهلوان عضو هیأت مدیره ومدیرعامل با همراهی معاونین و همچنین سرپرست مدیریت سرمایه گذاری شرکت به شعبه چابهار در دیدار و گفتگو با کارکنان و نمایندگان این شعبه در جریان چالش ها و مشکلات آنان قرار گرفتند.
ایشان ضمن قدردانی از زحمات پرسنل این شعبه با تاکید بر کار تیمی بیان کردند: اهداف بیمه امید در حال حاضر فراهم نمودن زمینه رشد و تعالی شرکت بوسیله دو فاکتور اصلی مشتری مداری و تعامل و ارتباط مطلوب با همکاران در شعب و ستاد است.
جناب آقای پهلوان در دیدار با نمایندگان پس از مطرح شدن مسائل و دغدغه های آنان گفتند: شبکه فروش اهمیت به سزایی در خانواده بیمه امید دارد و به همین علت ما تمام تلاش خود را جهت رفع موانع و مشکلات موجود در راه این عضو مهم خواهیم کرد. انتظار ما نیز تلاش حداکثری شما عزیزان در راه رشد و توسعه شرکت و ایجاد رویکرد مثبت در فروش انواع رشته های بیمه ای خواهد بود.
ایشان ابراز امیدواری کردند در سایه همکاری و همدلی نمایندگان، شعب و مدیران شرکت پرتفوی شعبه چابهار نیز تا پایان سال شاهد رشد چشمگیری خواهد بود.
در پایان این مراسم از نمایندگان برتر این شعبه در سطح نقره ای و شایسته تقدیر با اهدای لوح و جوایز نقدی تقدیر بعمل آمد.