گزارش نشست و هم اندیشی و تجلیل از نمایندگان شعبه ارس

admin نیم‌رخ
گزارش نشست و هم اندیشی و تجلیل از نمایندگان شعبه ارس

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه امید، آقای عبدالحسین پهلوان عضو هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت بیمه امید و هیأت همراه  به شعبه ارس این شرکت سفر نمودند. هدف از این سفر، بازدید از شعبه، برگزاری نشست و هم اندیشی با نمایندگان برتر، و همچنین برگزاری جلسه با بیمه گذاران به منظور بررسی مسائل و مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب بود.

در ابتدای این سفر، از بخش‌های مختلف شعبه ارس از جمله بخش‌های صدور، خسارت، و امور مشتریان بازدید به عمل آوردند. در این بازدید، ضمن بررسی عملکرد کلی شعبه، با کارکنان نیز به گفتگو پرداخته و از تلاش‌های آنان قدردانی نمودند.

یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این سفر، برگزاری نشست و هم اندیشی با نمایندگان برتر شعبه ارس بود. در این نشست، نمایندگان ضمن ارائه گزارش عملکرد خود، به بیان مشکلات و چالش‌های موجود در حوزه فروش و ارائه خدمات به بیمه گذاران پرداختند. مدیرعامل نیز در این نشست، ضمن تشکر از تلاش‌های نمایندگان، به بررسی راهکارهای بهبود عملکرد و افزایش رضایت مشتریان پرداختند.

در پایان این نشست، از نمایندگان برتر شعبه ارس با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد. این اقدام به منظور تشویق و انگیزه بخشی به نمایندگان و قدردانی از تلاش‌های آنان در راستای تحقق اهداف شرکت انجام شد.

در ادامه این سفر، طی بازدید مدیرعامل و هیأت همراه از شرکت برلیانس خودرو و شرکت آلتین دنیز که در زمینه تولید خودرو و پوشاک فعالیت می کنند، با مدیران عامل این شرکت ها جلسه ای برگزار نموده و ضمن استماع نظرات آنها، به سوالات آنان پاسخ داده و بر اهمیت رضایت مشتریان تاکید نمودند.

سفر مدیرعامل شرکت بیمه امید به شعبه ارس، فرصتی مغتنم برای بررسی عملکرد شعبه، هم اندیشی با نمایندگان و بیمه گذاران، و همچنین قدردانی از تلاش‌های کارکنان بود. با توجه به اهمیت ارتباط مستقیم با نمایندگان و بیمه گذاران، این‌گونه سفرها می‌تواند در بهبود عملکرد شرکت و افزایش رضایت مشتریان بسیار موثر باشد.