در پی سفر عضو هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت بیمه امید به شعبه اروند با هدف بررسی عملکرد و ارتقاء سطح خدمات، نشستی با حضور معاون فنی و مدیر سرمایه گذاری در سالن همایش های هتل پارس آبادان برگزار شد.
مدیرعامل شرکت ضمن ابراز رضایت از تلاش های صورت گرفته بر اهمیت آموزش مستمر کارکنان و نمایندگان تاکید نمود. ایشان همچنین بر لزوم شناسایی و رفع چالش های موجود و بهبود فرایندهای کاری تاکید ورزیدند و خواستار تلاش مضاعف کارکنان در زمینه رضایت مندی مشتریان و جلب اعتماد آنان شدند.
از مهمترین نکات مطرح شده لزوم برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و به روز برای ارتقاء سطح دانش و مهارت کارکنان و نمایندگان و تاکید بر اهمیت آموزش عملی و کاربردی در کنار آموزش تئوری بود.
در این مراسم پس از بررسی عملکرد و ارزیابی نمایندگان براساس شاخص هایی همچون جذب پرتفوی، ضریب خسارت، رشد فروش، وصول مطالبات ، رعایت اخلاق حرفه ای و … از نمایندگان برتر شعبه اروند با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تجلیل شد.