به گزارش روابط عمومی بیمه امید، طی سفر عبدالحسین پهلوان عضو هیأت مدیره و مدیرعامل با همراهی مدیر اموال و مدیر امور شعب و نمایندگان این شرکت به شعبه ارس به منظور ارزیابی عملکرد این شعبه در جلسه ای با حضور رئیس شعبه، کارکنان و نمایندگان، به بررسی موانع و مشکلات مطرح شده پرداختند و با ارائه پیشنهادات و راهکارهای لازم برای چالش های موجود دستورات لازم جهت بهبود روند صدور و پرداخت خسارت را صادر کردند.
ایشان ضمن تبریک به مناسبت هفته بیمه، با تأکید بر مشتری مداری بیان کردند: بیمه امید با استفاده از توانمندی و تجارب خود از شرکت های برتر بیمه ای در مناطق آزاد بوده و همواره تلاش نموده است با حفظ کرامت مشتریان خود با ارائه خدمات مطلوب نهایت رضایت مندی را در بین بیمه گذاران این شرکت ایجاد کند.
وی ضمن تقدیر از عملکرد مدیران خاطرنشان کرد: مدیران و کارکنان این شرکت با دانش فنی و پشتکار و دلسوزی سرمایه های اصلی این شرکت بوده و با تعامل و همکاری شما عزیزان زمینه ساز پیشرفت و دستیابی به اهداف شرکت خواهند بود.
در پایان با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی از نمایندگان این شعبه در دو سطح طلایی و برنزی تقدیر بعمل آمد.