جلسه تکریم سرپرست و معارفه رئیس شعبه ماکو

جلسه تکریم سرپرست و معارفه رئیس شعبه ماکو

در جلسه تکریم سرپرست و معارفه رئیس شعبه ماکو مطرح شد:
جذب پورتفوی بالا و توسعه شبکه فروش با تمرکز بر افزایش تعامل با بیمه‌گذاران

آقای عبدالحسین پهلوان، عضو هیأت مدیره و مدیر عامل، به همراه آقایان احمد کریمی، معاون مالی، منابع انسانی و پشتیبانی و امین کریم، مدیر امور شعب و نمایندگان، با هدف آشنایی و دیدار و گفتگو با کارکنان شعبه و نمایندگان و در راستای بررسی و ارزیابی وضعیت عملکرد شعبه به منطقه آزاد ماکو سفر کرد. وی در دیدار و گفتگوی صمیمی با کارکنان و نمایندگان، ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه آن‌ها برای بهبود عملکرد شعبه، رهنمودهای لازم برای پیشبرد اقدامات و ارتقای فروش خدمات بیمه‌ای در منطقه آزاد ماکو ارائه و ابراز امیدواری کرد که روند رو به رشد این شعبه با تلاش و پشتکار مضاعف و تعامل بیشتر با مشتریان، با دقت و حساسیت بیش از پیش صورت گیرد.
مدیر عامل، با قدردانی از تلاش‌های آقای ایزدی، سرپرست شعبه، از آقای قلی‌پور، به‌عنوان رئیس جدید شعبه، خواست تا زمینه‌های گسترده‌تری را برای همکاری با نمایندگان و تعامل با بیمه‌گذاران، جذب پورتفوی بالا و توسعه شبکه فروش فراهم آورد.


در پایان مراسم، آقای پهلوان ضمن تبریک و اهدای لوح تقدیر به نمایندگان برتر شعبه ماکو، تلاش مجدانه و توفیقات روزافزون کلیه نمایندگان را از درگاه خداوند متعال خواستار شد.
همچنین در راستای ارتقای تعامل با بیمه‌گذاران، مدیر عامل از شرکت پوشاک گستر برسام منطقه آزاد ماکو، تولیدکننده شلوارهای جین و کتان دیدن کرد.