برگزاری نشست و هم اندیشی مدیران و روسای شعب شرکت بیمه امید

admin نیم‌رخ
برگزاری نشست و هم اندیشی مدیران و روسای شعب شرکت بیمه امید

سمینار مدیران و روسای شعب بیمه امید با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران ستادی و روسای شعب سراسر کشور در شهر انزلی برگزار شد.

در این سمینار که به مدت دو روز به طول انجامید، عملکرد سال 1402 مورد بررسی قرار گرفت و سیاستگذاری های حوزه معاونت مالی-اداری و معاونت فنی برای سال 1403 به اطلاع حاضرین رسید.

در ادامه، مدیران و روسای شعب دیدگاه ها و نظرات خود را در خصوص مسائل و مشکلات جاری مطرح کردند و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

همچنین در این سمینار از شعب برتر با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تجلیل شد.

در روز دوم این سمینار آقای نعمتی معاون فنی شرکت بیمه امید، در کارگاه آموزشی به ارائه مباحث تخصصی مربوط به حوزه فنی پرداختند.

جناب آقای دکتر ناظمی رئیس محترم هیأت مدیره در ابتدای بخش دوم سمینار ضمن تشکر و قدردانی از عملکرد مدیران و روسای شعب اظهار داشتند:” صنعت بیمه به دلیل ماهیت رقابتی خود به شدت به بازاریابی کارآمد و موثر وابسته است. شرکت های بیمه برای جذب و حفظ مشتریان، باید به طور مداوم مخاطبان خود را از مزایای محصولات و خدمات خود آگاه سازند و بیمه امید نیز باید از روش های مختلف بازاریابی برای جذب مشتریان و ارتباط موثر با آنها استفاده کند.”

جناب آقای پهلوان، مدیرعامل شرکت، در سخنرانی اختتامیه این سمینار، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های مدیران و روسای شعب، اظهار امیدواری کرد:” که با همدلی و همکاری تمامی ارکان شرکت، شاهد پیشرفت روزافزون بیمه امید در سال پیش رو خواهیم بود.

موفقیت های شرکت بیمه امید در سال 1402، حاصل عوامل متعددی از جمله تلاش و تعهد بی وقفه نیروی انسانی در سراسر کشور، اصلاح ترکیب پرتفوی و اصلاح دستورالعمل ها و نرخ و شرایط فنی، مدیریت صحیح ریسک، تمرکز بر افزایش کارایی و سرمایه گذاری های موفق در این سال بوده است.

با وجود دستاوردهای چشمگیر در سال 1402، هنوز چالش هایی پیش روی شرکت وجود دارد. یکی از مهمترین این چالش ها، حفظ روند رو به رشد شرکت و کسب سهم بیشتر از بازار بیمه است. برای نیل به این هدف، برنامه های متعددی از جمله توسعه خدمات نوین بیمه ای، ایجاد شعب جدید در مناطق مختلف کشور و افزایش سهم بازاریابی و تبلیغات در نظر گرفته شده است.

این سمینار فرصتی ارزشمند برای تبادل نظر و هم اندیشی مدیران و روسای شعب بیمه امید در خصوص مسائل مختلف شرکت و ارائه راهکارهای نوین برای ارتقای سطح خدمات و افزایش سهم بازار بود.

امید است با برگزاری اینگونه سمینارها، شاهد رشد و تعالی روزافزون بیمه امید در سال های آینده باشیم.