اجرای آیین ملی زنگ بیمه در شعب بیمه امید

admin نیم‌رخ
اجرای آیین ملی زنگ بیمه در شعب بیمه امید

به گزارش روابط عمومی بیمه امید، آیین ملی زنگ بیمه در سه شعبه ماکو، اروند و کیش این شرکت در روز دوشنبه مورخ 7 آذر 1402 حسب هماهنگی های صورت گرفته با اداره کل آموزش و پرورش مناطق آزاد برگزار گردید.

این مراسم هر ساله جهت ترویج فرهنگ بیمه در میان دانش آموزان بصورت هماهنگ در سطح کشور برگزار می شود و هدف اصلی آن فرهنگ سازی و افزایش ضریب نفوذ بیمه در مدارس می باشد.

شعبه ماکو این شرکت با حضور نماینده اداره کل آموزش و پرورش ماکو و مدیران و معلمان دبستان شیخ فضل الله نوری با تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران این برنامه را آغاز نمودند. سپس پس از معرفی شرکت بیمه امید توسط مدیر مدرسه، ریاست شعبه ماکو به سخنرانی درخصوص معرفی انواع بیمه، مزایای استفاده از بیمه های عمر و سرمایه گذاری و همچنین نقش بیمه در زندگی هر شخص پرداختند و در ادامه با برگزاری مسابقه به برندگان جوایزی اهدا گردید.

در آخر با اهدای بسته های فرهنگی بیمه امید به 420 نفر از دانش آموزان و کادر اداری و آموزشی مدرسه این مراسم به پایان رسید.

در شعب اروند و کیش بیمه امید نیز با حضور روسای شعب و کارکنان این شرکت زنگ بیمه به صدا در آمد و پس از سخنرانی روسای شعب با برگزاری مسابقه به برندگان جوایزی اهدا گردید.

بسته های فرهنگی شامل لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی نیز در شعب اروند و کیش به دانش آموزان اهدا شد.